Co vše vaše nová profesionální virtuální asistentka běžně zařídí?

  • veškerou běžnou i obchodní e-mailovou korespondenci
  • vytvoří i připraví prezentaci a základní smlouvy jak pro zaměstnance tak i pro zákazníky či dodavatele
  • přepíše i přeloží veškeré texty, emaily, smlouvy a doklady
  • zarezervuje letenky, hotely, restaurace, zajistí soukromé nákupy ve vybraných buticích
  • připraví jednání, večírky, oslavy, rauty či firemní akce
  • zařídí pochůzky po úřadech, poštách, bankách, soudech včetně jednotlivých podání
  • vyřídí zakázky, objednávky, komunikuje se zákazníky nebo klienty zastane funkci operátorky pro vaše on-line obchody
  • vyplní pravidelně knihy jízd, přípraví cestovní příkazy
  • telefonickou i emailovou komunikaci s úřady, dodavateli, klienty i partnery
  • vytvoří nabídky dle požadavků klientů
  • postará se o fakturace, upomínání dodavatelů a odběratelů, pohlídá platby i termíny
  • kompletní evidenci i ohlídání pracovního kalendáře, domluvy schůzek, termínů
  • pořizování zápisů z jednání či z porady, zapisování poznámek přes telefon při řízení automobilu včetně následného zasílání na e-mail
  • kompletní realizaci a kvalitní propagaci vaší firmy na internetu
  • vyřídí "nepříjemné" telefonní hovory se zákazníky, dodavateli, klienty pomůže uklidnit situaci a postará se o vyřešení a nápravu vzniklé situace
  • zastoupí vaši asistentku v době její nepřítomnosti (např. v době dovolené či nemoci)
  • pohlídá důležité osobní událostí (výročí, narozeniny) připomene koupit květiny, zařídí vhodné dárky
Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode