Co vše vaše nová profesionální virtuální asistentka běžně zařídí?
- veškerou běžnou i obchodní e-mailovou korespondenci
- vytvoří i připraví prezentaci a základní smlouvy jak pro zaměstnance tak i pro zákazníky či dodavatele
- přepíše i přeloží veškeré texty, emaily, smlouvy a doklady
- zarezervuje letenky, hotely, restaurace, zajistí soukromé nákupy ve vybraných buticích
- připraví jednání, večírky, oslavy, rauty či firemní akce
- zařídí pochůzky po úřadech, poštách, bankách, soudech včetně jednotlivých podání
- vyřídí zakázky, objednávky, komunikuje se zákazníky nebo klienty zastane funkci operátorky pro vaše on-line obchody
- vyplní pravidelně knihy jízd, přípraví cestovní příkazy
- telefonickou i emailovou komunikaci s úřady, dodavateli, klienty i partnery
- vytvoří nabídky dle požadavků klientů
- postará se o fakturace, upomínání dodavatelů a odběratelů, pohlídá platby i termíny
- kompletní evidenci i ohlídání pracovního kalendáře, domluvy schůzek, termínů
- pořizování zápisů z jednání či z porady, zapisování poznámek přes telefon při řízení automobilu včetně následného zasílání na e-mail
- kompletní realizaci a kvalitní propagaci vaší firmy na internetu
- vyřídí "nepříjemné" telefonní hovory se zákazníky, dodavateli, klienty pomůže uklidnit situaci a postará se o vyřešení a nápravu vzniklé situace
- zastoupí vaši asistentku v době její nepřítomnosti (např. v době dovolené či nemoci)
- pohlídá důležité osobní událostí (výročí, narozeniny) připomene koupit květiny, zařídí vhodné dárky